Infrastructura
28-02-2014, 10:04,
#1
Infrastructura
Discutii despre infrastructura
Răspunde
16-04-2014, 22:25,
#2
RE: Infrastructura
[Imagine: d6eo.jpg]

Sunt curios...
Răspunde
17-04-2014, 8:21,
#3
RE: Infrastructura
Linii pe harta poate trage si-un copil de clasa I nu doar Sova.
Răspunde
17-04-2014, 10:48,
#4
RE: Infrastructura
Decat 2 treceri a Carpatilor Orientali mai bine ar face varianta sudica a culoarului IV Lugoj - Calafat.
Răspunde
02-05-2014, 0:49,
#5
RE: Infrastructura
Ponta i-a promis lui Mazăre că marţi va fi dată OUG pentru a se putea construi şi vara pe litoral

Premierul Ponta, care a inspectat, joi, şi lucrările la diverse obiective din Mamaia, l-a asigurat pe Radu Mazăre că marţi va fi emisă o Ordonanţă de Urgenţă care va permite autorităţilor locale să poată construi şi în sezonul estival în cazul proiectelor care sunt începute cu fonduri europene.

Ponta i-a promis lui Mazăre că marţi va fi dată OUG pentru a se putea construi şi vara pe litoral (Imagine: Cristi Cimpoes/Mediafax Foto)
După ce a fost în cartierul de locuinţe "Henri Coandă" din Constanţa, premierul Victor Ponta a inspectat, alături de primarul Radu Mazăre, şi o parte din lucrările care au loc în staţiunea Mamaia.

El a mers şi pe pasarela pietonală construită în formă de iaht în zona statului de vacanţă, care a fost deschisă circulaţiei începând de joi şi a fost încântat de aceasta.

"Chiar arată special, chiar e frumos, chiar e spectaculos", a spus Ponta, după ce a urcat pe pasarelă.

Premierul l-a întrebat pe preşedintele Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea, aflat lângă el, dacă există şi la Craiova asemenea pasarele.

Radu Mazăre i-a arătat premierului că această pasarelă are şi lifturi pentru bătrâni şi persoanele cu dizabilităţi.

Cât au mers pe pasarelă, atât Victor Ponta, cât şi Radu Mazăre i-au salutat pe oamenii aflaţi acolo, apoi au coborât în zona piaţetei Perla.



Radu Mazăre i-a prezentat premierului pe scurt proiectul de modernizare a staţiunii Mamaia şi în ce stadiu se află acum lucrările, cerându-i acestuia să se poată construi şi în timpul sezonului estival, pentru că altfel se pierd fondurile europene.

În piaţeta Perla, Radu Mazăre i-a arătat premierului că acolo au fost montate şi pavele de culoare închisă pentru trafic greu, pe unde vor trece carele alegorice în timpul carnavalului din această vară.

Primarul a spus că prima defilare a carelor alegorice va avea loc în 27 iunie.

Întrebat de Victor Ponta dacă sunt pregătite carele alegorice pentru carnaval, Mazăre i-a spus că urma să aibă o şedinţă cu reprezentanţii cluburilor care deţin care alegorice chiar în ziua în care a fost reţinut de DNA.

"Aveam o şedinţă cu cei de la cluburi care au care alegorice, ca să-i mai impulsionez, dar nu am putut ajunge că era în ziua în care m-au băgat la beci", a spus primarul Constanţei, iar Victor Ponta a răspuns râzând: "Cred că erau invidioşi pe carele tale alegorice".

Radu Mazăre i-a mai spus premierului că a primit asigurări din partea constructorului că o parte din lucrările din Mamaia vor fi gata până în 15 iunie şi că dacă nu va fi adoptată o Ordonanţă de Urgenţă lucrările trebuie întrerupte la 15 mai.

"Constructorul a promis că până pe 15 iunie este gata, este o ordonanţă de urgenţă dată de madam Udrea când era ministru, ca să nu se mai construiască între 15 mai şi 15 septembrie nimic în staţiunile de pe litoral", a mai afirmat Mazăre, Ponta întrebându-l: "Şi când să construieşti, iarna?", Mazăre replicând că nici iarna nu este voie pentru că nu permite Inspectatoratul de Stat în Construcţii.

"Iarna te ia ISC-ul, vara te ia Udrea", a afirmat Victor Ponta.

Premierul a mai spus că a fost convins de Radu Mazăre de necesitatea continuării lucrărilor şi în timpul verii. "E logic, altfel pierdem bani europeni. M-ai convins. Ideea este să se lucreze în continuare, nu să rămână aşa".

"Am şi eu 30 de ani de când vin la Mamaia şi nu-mi vine să cred că în sfârşit după 30 de ani o să se facă toate lucrurile acestea. Cu atât mai tare mă bucur că nu sunt din bani locali sau din bani de la Guvern, ci sunt bani europeni. Sunt absolut convins, aşa cum îl cunosc pe Radu, că o să le facă cu siguranţă, condiţia e să-l lăsăm să muncească. E o idee bună să lucreze în continuare, nu să lăsăm şantier aici până pe 15 septembrie şi să umble lumea prin pietre şi gropi şi moloz. Evident că dăm ordonanţa, l-am întrebat şi pe ministrul Dezvoltării, că Programul Operaţional Regional este la domnul Dragnea, l-am întrebat şi pe ministrul pentru IMM şi Turism şi toată lumea a spus să fim deştepţi şi să-i lăsăm să lucreze", a declarat Victor Ponta.

Întrebat când va fi adoptată această ordonanţă, premierul a răspuns că marţi.

Victor Ponta a fost însoţit în timpul vizitei de vicepremierul Liviu Dragnea, de preşedintele Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea, dar şi de soţia sa, Daciana Sârbu.

În staţiunea Mamaia sunt în construcţie trei pasarele pietonale din metal, în formă de iaht, năvod şi val, care vor costa 10,5 milioane de lei.

Prima dintre acestea, cea deschisă circulaţiei joi şi care este în formă de iaht, se află la trecerea de pietoni de la intrarea în Mamaia dinspre satul de vacanţă. Aceasta prezintă în mod stilizat prora şi catargul unui iaht, iar porţiunea pietonală va fi placată cu lemn pentru a sugera puntea iahtului. Accesul dinspre satul de vacanţă se va face pe scări, perpendicular pe bulevardul Mamaia, scări ce vor fi amplasate pe mijlocul aleii principale de acces în satul de vacanţă.

Pasarela "Iaht" se află în imediata vecinătate a punctului de plecare a telegondolei şi lângă Aqua Magic.

Cea de-a doua pasarelă, intitutală "Năvod şi pescăruş", este construită în zona Cazino. Accesul dinspre Cazino se va face pe o rampă înclinată în formă de melc, iar accesul pe pasarelă dinspre lacul Sutghiol se va face tot pe o rampă înclinată, care va pleca în curbă de pe pasarelă, în lungul bulevardului Mamaia, spre Năvodari. La jumătatea ei, rampa va fi întoarsă cu 180 grade şi va continua până la nivelul trotuarului.

Cea de-a treia pasarelă este construită în apropierea Hotelului Rex şi poartă numele "Val retro". Pasarela va avea un design retro de sfârşit de secol XIX, realizat din fier forjat, care reprezintă creasta unui val înspumat. Această pasarelă este dedicată amplasamentului din faţa hotelului Rex, ce are o vechime considerabilă. Accesul se va face pe scări paralele cu bulevardul Mamaia. Astfel, scara din faţa hotelului Rex va coborî spre Năvodari, iar cea dinspre lacul Siutghiol va coborî spre Constanţa".

Mazăre susţinea că lucrările la cele trei pasarele vor fi încheiate la sfârşitul lunii noiembrie, reprezentanţii Primăriei dorind ca inaugurarea lor să aibă loc în 1 decembrie.

Lucrările sunt realizate cu fonduri europene, valoarea totală a proiectului este de 10,5 milioane de lei, contribuţia Uniunii Europene fiind de aproape 7 milioane de lei.

Pasarelele au fost proiectate de către arhitectul Vlad Pelin, iar antreprenorul general al lucrărilor este firma Polaris M Holding, subantreprenori fiind SC Mobitom SA şi Flash Lighting Service SRL.

http://www.mediafax.ro/politic/ponta-i-a...o-12563782
Răspunde
03-08-2014, 9:58, (Ultima modificare: 03-08-2014, 11:38 de Kidu.)
#6
RE: Infrastructura
Filmare din iunie 2014 cu cele doua tronsoane ale autostrazii Arad - Nadlac




Tronsonul A1 Nadlac - Arad Lot 2 (Pecica - Arad) este intre minutul 0:00 si 3:55. Pe acesta nu se lucreaza.
Tronsonul A1 Nadlac - Arad Lot 1 (Nadlac - Pecica) este intre minutul 3:55 si 11:48
De la minutul 11:49 si pana la final este tronsonul de granita al M43 Mako - Csanadpalota

SURSA: Forum Construim-Romania
Răspunde
03-08-2014, 11:24,
#7
RE: Infrastructura
Din câte ştiu, graniţa dintre cele două loturi e dincolo de intersecţia cu DN 7, undeva la nord de Pecica. Se poate ajunge din Pecica pe drumul spre Pereg, după ce se intră în Pecica la dreapta, înainte de barieră.
Răspunde
03-08-2014, 11:28, (Ultima modificare: 03-08-2014, 11:38 de Kidu.)
#8
RE: Infrastructura
Corect Luci, granita dintre cele doua loturi este undeva aproximativ la minutul 3:55. Comentariile respective fiind facute de catre baiatul care a facut filmarea. Am sa ii atrag atentia.

[Imagine: autostrada_nadlac_arad_plangeneral2.jpg]
Răspunde
16-09-2014, 20:59,
#9
RE: Infrastructura
Titlul spune tot:
http://www.tare.ro/user-chadical/6389090...in-romania
Răspunde
20-09-2014, 14:33, (Ultima modificare: 20-09-2014, 15:22 de Kidu.)
#10
RE: Infrastructura
Filmare din 19 septembrie 2014 a celor doua loturi ale autostrazii Arad - Nadlac




Granita dintre cele doua loturi (Lotul 1: Nadlac- Pecica aflat in constructie si Lotul 2: Pecica-Arad aflat in licitatie) este la minutul 9:20.
Răspunde
25-09-2014, 23:23,
#11
RE: Infrastructura
IN SFARSIT!

O sursa secreta din cadrul constructorului ne informeaza ca s-a semnat astazi contractul cu asocierea Astaldi SpA - MAX BOEGL Romania SRL (tot ei lucreaza si pe lotul I: Nadlac-Pecica), pentru finalizarea lucrarilor de pe lotul II: Arad - Pecica, iar dupa nici o ora de la semnare, utilajele Astaldi & Co au intrat pe teren pentru lucrari de amenajare.

[Imagine: index.php?app=core&module=attach&section...h_id=82710]

[Imagine: index.php?app=core&module=attach&section...h_id=82711]

[Imagine: index.php?app=core&module=attach&section...h_id=82712]

Sper sa il termine anul asta pentru ca lucrarile lasate de Alpine sunt undeva la 80%.
Răspunde
26-09-2014, 0:12,
#12
RE: Infrastructura
Posibil să dea în folosinţă până la sfârşitul anului tronsonul Nădlac-nod DN 7 înainte de Pecica - cel puţin asta se intenţionează.
Răspunde
26-09-2014, 10:29,
#13
RE: Infrastructura
Putin probabil dar nu imposibil. Totusi nu cred pt ca nici ungurii nu sunt gata pana la anul cu Mako-Nadlac.
Răspunde
26-09-2014, 16:56, (Ultima modificare: 26-09-2014, 17:10 de adymax.)
#14
RE: Infrastructura
O veste buna. Pana peste un an vor deschide tot segmentul?

Ma indoiesc ca se va deschide vreun tronson anul asta. Mai este de lucru la ambele mai ales la poduri/pasaje si santuri. Cred ca un an le trebuie chiar daca se misca repede. Eu vad stadiul lucrarilor la 70-75% mai pesimist ca si Kidul. Smile
Răspunde
27-09-2014, 8:51,
#15
RE: Infrastructura
in Ungaria pana peste un an va fi gata bucata Mako-Nagylak
If stupidity was fatal, it would be a wonderful world and a lot less crowded.
Răspunde
24-10-2014, 1:56,
#16
RE: Infrastructura
[Imagine: 2-harta.jpg?height=750&width=1000]

http://www.zf.ro/zf-24/nadlac-arad-a-ava...e-13440379
Răspunde
08-12-2014, 21:11,
#17
RE: Infrastructura
Un articol foarte simplu si bun, pentru a avea o imagine generala a economiei din Romania:

"Ne sinucidem economic? De ce ar trebui sa muncim mai putin pentru stat - Evolutia incasarii taxelor"

http://www.ziare.com/taxa/plati/ne-sinuc...or-1337562
Răspunde
20-12-2014, 1:40,
#18
RE: Infrastructura


Răspunde
14-01-2015, 18:58,
#19
RE: Infrastructura
DNA-ul, voi ce ați păzit?
de Moise Guran


Vă scriu azi, că de dezbatere nici pomeneală, despre Autostrada Comarnic-Brașov. Înainte de asta aș vrea să vă amintiți un nume – Șova, Dănuţ Şova, fostul ministru al Marilor Trebi, cum foarte plastic l-a botezat la vremea lui colegul Vlăduț Petreanu.
Nu nu cred că se poate face o dezbatere, dacă vrem sau nu să facem Autostrada Comarnic-Brașov pentrul prețul de … – ţineţi-vă bine – 8,45 de miliarde de euro. Discuția ar fi neserioasă și v-aș irosi timpul degeaba. Și, totuși, acest preț este prevăzut într-un document oficial, un document negociat, zice-se, de către fostul ministru al marilor proiecte, Dan Șova.
Zilele trecute, premierul Victor Ponta ne-a promis că pune acest document în dezbatere publică și că ne va întreaba și pe noi, ceilalți, dacă am fi de acord să facem o astfel de autostradă. N-a spus preţul, l-am aflat după aceea. Că, na! Tupeul n-are limite, dar, din când în când, mai poate simţi câte o jenă, aşa…
Ca să vă imaginați cât de gogonate sunt toate din acest proiect, trebuie să vă spun că, la un calcul simplu, reiese că întreținerea, atenție! nu construcția, întreținerea anuală, deci, pentru un kilometru din autostrada asta, Comarnic-Brașov, ar costa 5 milioane de euro. Pe an! Problema este că acesta este prețul unui kilometru construit, altfel spus, de 8,45 miliarde de euro am putea să facem, în fiecare an, câte o autostradă de la Comarnic la Brașov. Și asta timp de 26 de ani, perioadă pe care se întinde contractul de concesionare.
Deci nu, nu cred putem avea o dezbatere serioasă pe această temă. Cred c-ar fi mai interesant de știut de ce DNA -ul nu are nici cea mai vagă idee cam cum s-a făcut această negociere. Șova nu mai este ministru, contractul nu este semnat și, probabil, nici nu se va semna vreodată. Nu la acest preț! Deși sunt un mare fan al concesionarilor publice, aceasta nu este o concesiune, nu este o golănie, și nici cuvântul furăciune nu mi se pare potrivit… Este râgăitura colosală a unor viermuși înfometați care s-au trezit și ei cu un elefant în farfurie. În viața vieților mele n-am mai auzit de un astfel de preț, el fiind comparabil doar cu al tunelelor de sub Canalul Mânecii și de sub Marea Marmara.
În acest moment, finanțarea este atât de ieftină, încât putem face această autostradă cu de cinci ori mai puțini bani, incluzând și niște șpăgi decente de 20-25% pentru semnatarii contractului.
Dar azi chiar am de făcut un reproș DNA-ului pentru că, uite, din cauza lipsei sale de vigilenţă, nu putem avea o dezbatere serioasă despre Autostrada Comarnic-Brașov, la doi ani după ce Şova a negociat proiectul. Iar despre tupeu eu chiar n-am nimic de dezbătut, chiar dacă uneori mă mai poate surprinde și, uite, mă poate face să vorbesc urât.


http://www.biziday.ro/2015/01/14/dna-ul-...sAtsa.dpuf
Răspunde
22-01-2015, 11:41,
#20
RE: Infrastructura
Fisurile noii autostrăzi au ajuns la aproape 50 de metri. CNADNR restricționează circulația

De la zece metri la finele lui noiembrie 2014, fisura apărută în asfaltul autostrăzii Săliște – Cunța a ajuns să se întindă acum pe aproape 50 de metri.

De la niciun centimetru lățime, fisura astfel lungită s-a și lățit, astfel încât pe alocuri e mai mare de o palmă. În aceste condiții, reprezentanții Companiei de autostrăzi și drumuri naționale din România au anunțat că vor restricționa circulația pentru remedierea defecțiunilor. Fisura respectivă a apărut la nici două săptămâni de la deschiderea circulației pe ultimul lot în lucru al autostrăzii Orăștie – Sibiu, cel cu numărul III și cuprins între localitățile Cunța și Săliște.
”Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. anunță participanții la trafic că, în urma unui control efectuat pe Lotul 3 al Autostrăzii Orăștie - Sibiu, s-a decis astăzi, 20.01.2015, restricționarea traficului rutier pe sensul Orăștie - Sibiu banda 1, circulația desfășurându-se doar pe banda a doua, intre km 275+600 - km 275 +700”, anunță reprezentanții Companiei. Potrivit lor este nevoie de ”măsuri urgente de reparație temporară a degradărilor la partea carosabilă, urmând a redeschide circulația în cel mai scurt timp”.
”Toate costurile generate de reparația părții carosabile vor fi suportate de către constructor, respectiv SC Salini Impregilo”, se mai arată în comunicatul companiei.

Adevăratele reparații – doar în primăvară

În cursul zilei de miercuri, o echipă de muncitori a început lucrul la remedierea fisurii. Fapt interesant: cei care efectuează lucrările nu sunt echipe din cadrul Salini Impregilo. Italienii au angajat o firmă românească, ”specializată în refaceri de covoare asfaltice”. Deocamdată, această refacere înseamnă umplerea fisurii cu bitum. Potrivit surselor din rândul companiei italiene, lucrările actuale sunt doar temporare. În primăvară, odată cu venirea temperaturilor pozitive, cei de la Impregilo vor solicita închiderea totală a traficului pe respectivul sens de mers (Sebeș - Sibiu) pe o lungime de aproximativ 250 de metri și pentru o perioadă de aproximativ două săptămâni. În această perioadă ar urma efectuate lucrările de refacere a zonei afectate.

De ce au apărut fisurile?

Miercuri, la prânz, în zona afectată se aflau și reprezentanți ai CNADNR. ”A fost o eroare de construcție. Oricum, noi nu am semnat recepția lucrărilor și nici nu o vom semna, până când nu vor fi remediate defecțiunile”, a declarat Doru Călinescu, director în cadrul CNADNR.
Potrivit discuțiilor purtate miercuri între reprezentanții CNADNR și cei ai Salini Impregilo, fisurile au apărut din cauza ritmului prea rapid în care a fost executat terasamentul în zonă. Din cauza nerespectării tehnologiei și din cauza faptului că în zona respectivă terenul nu era consolidat, încă, prin metoda ”deep mixing”, terasamentul ”s-a lăsat înspre exterior, astfel că a crăpat la mijloc”.

Terasament refăcut a treia oară

Trebuie precizat faptul că în zona unde au apărut defecțiunile, lucrările au fost realizate într-un ritm alert și ”pe ultima sută de metri”. Practic, marcarea carosabilului a fost terminată în respectivul perimetru chiar în dimineața deschiderii traficului.
Terasamentul respectiv a fost ”reconstruit”, lucrare necesară din cauza alunecărilor de teren. Apariția acestora a determinat constructorul să demoleze terasamentul construit inițial, să efectueze lucrări de consolidare a solului și să ridice un nou terasament. În urma acestor lucrări de ridicare a noului terasament (cu o înălțime de 12 metri pe alocuri) au apărut speculații care indicau faptul că pentru a se încadra în termen, constructorii nu au respectat ”ca la carte” tehnologiile în domeniu. Porțiunea pentru care terasamentul a trebuit refăcut are o lungime de aproape un kilometru

http://turnulsfatului.ro/28868/fisurile-...video.html

De Craciun, cand am putut circula pe intreaga portiune Sibiu-Deva, am facut 40 de minute. Uneori, daca ai ghinion, iti ia o ora sa traversezi Timisoara...
Pacat ca apar astfel de lucruri...
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)